УМОВИ ГАРАНТІЇ
Гарант: ТОВ «Геберіт Трейдінг», м. Київ, пр-кт Степана Бандери 9, 04073 Україна
Гарантійні періоди поширюються на такі продукти:
- Керамічні вироби: 120 місяців (10 років)
- Акрилові вироби: 120 місяців (10 років)
- Душові кабіни, розсувні двері, панелі для ванни та перегородки: 24 місяці (2 роки)
- Некерамічні частини компактів, унітазів та бачків: 24 місяці (2 роки)
- Некерамічні вироби, наприклад, поручні та сталеві вироби: 24 місяці (2 роки)
- Меблі (шафи, дзеркала та меблеві аксесуари): 24 місяці (2 роки)
На свій розсуд Гарант або відремонтує дефектний товар, або замінить його на новий протягом
Гарантійного періоду. Якщо Гарант цього не зробить, Покупець має право вимагати відшкодування
різниці між ціною дефектного товару та ідентичною ціною недефектного товару або повне
відшкодування ціни покупки. Усі товари та їх частини, замінені або повернені Гаранту, залишаються
його власністю.
Умови гарантії:
- Керамічні вироби: збереження кольору і властивостей глазурі, відхилення від розмірів, заявлених
виробником, згідно допусків, і відсутність сколів, тріщин.
- Акрилові вироби: збереження властивостей акрилу та однорідність кольору, розмірів акрилових
виробів, відсутність дефектів обробки акрилової поверхні.
- Душові кабіни, розсувні двері, екрани та перегородки для ванни: міцність загартованого скла,
міцність плівки ScreenGuard, довговічність металевих та пластикових деталей, ручок, затискачів та
кріплень; довговічність лакофарбових покриттів.
- Меблі: висока якість меблів та відсутність конструктивних дефектів; відсутність відхилень від
стандартних розмірів, однорідність кольору та відсутність змін структури поверхні, належні
експлуатаційні показники (наприклад, робота петель, напрямних, обмежувачів висування секції та
електричних деталей).
Гарантія виробника не поширюється на такі випадки:
- Всі пошкодження, не пов’язані із виробничим дефектом товару, включно з механічними
пошкодженнями та пошкодження від неправильного використання.
- Всі пошкодження, пов’язані з недотриманням інструкцій з монтажу або з недотриманням стандартів
будівництва.
- Зміна або модифікація дизайну без дозволу Гаранта.
- Пошкодження, пов’язані з використанням не за призначенням або з неправильним доглядом.
- Пошкодження меблів, пов’язані з неправильним зберіганням або обслуговуванням, включно з
тривалим прямим впливом води.
- Електричні витратні матеріали: лампи розжарювання, люмінесцентні лампи тощо.
- Деталі, що зношуються (наприклад, упаковка, деталі, що ковзають тощо).
- Виставкові екземпляри.
Ретельно перевірте товар перед збіркою та встановленням. Якщо виявлено дефекти та/або
відсутність деталей, не намагайтеся зібрати або встановити товар, інакше гарантія на товар буде
недійсною.
Процедура подання гарантійної претензії:
- На кожен дефектний товар можна подати претензію, пред’явивши Гарантійний талон на нього,
із заповненням дати та місця продажу, або надавши підтвердження придбання (квитанцію чи
рахунок-фактуру).
- Подайте гарантійну претензію в торгову точку, де було придбано товар, або зверніться до Кол-
центру за телефоном 0 800 502-606.
Гарант розгляне вашу претензію протягом 14 днів з моменту подання. Якщо Гарант
приймає гарантійну претензію, дефектний товар, щодо якого подається претензія, буде або
відремонтований, або замінений на новий протягом 14 днів з моменту прийняття претензії. Цей
термін може бути продовжено максимум до 30 днів, якщо запасні частини, яких немає на складі,
потрібно замовити для вирішення претензії, про що Заявник отримає попереднє повідомлення.
Ця гарантія дійсна лише в Україні:
Гарантія, надана на проданий товар, не виключає і не обмежує будь-які права Покупця, передбачені
чинним законодавством.
Постгарантійний період:
Після закінчення терміну дії Гарантії рекомендується перевірка дефектного товару у найближчому
авторизованому сервісному центрі. Всі постгарантійні ремонтні роботи передбачають оплату.

ІНСТРУКЦІЇ З ДОГЛЯДУ
Кераміка
- Періодично чистіть засобами для видалення нальоту.
- Мийте чистою водою та м’якими рідкими миючими засобами.
- Не чистіть абразивними засобами, які містять тверді частинки або органічні розчинники (наприклад,
ацетон, бензин або фенол).
- Не допускайте впливу на виріб надмірних навантажень.
Акрил
- Чистіть тільки м’якою тканиною. Ніколи не чистіть абразивними засобами. Не використовуйте
порошки для чищення.
- Чистіть тільки рідкими миючими засобами. Ніколи не чистіть миючими засобами на основі спирту
або аміаку. Ніколи не чистіть ацетоном, аміаком або будь-якими засобами, що містять ці речовини,
інакше ванна чи піддон для душу будуть сильно пошкоджені.
- Ніколи не чистіть кислотами на основі метану (мурашина кислота) або метиловим спиртом
(формальдегідом).
- Видаліть стійкий бруд (плями), витираючи м’якою тканиною та рідким очищувачем, полірувальним
засобом або зубною пастою (залежно від типу плями).
- Видаліть наліт з ванни або піддона для душу, протираючи м’якою ганчіркою і лимонним соком або
спиртовим оцтом (який, якщо можливо, слід нагріти).
Меблі
- Використовуйте меблі лише за призначенням.
- Використовуйте меблі в приміщенні з достатньою вентиляцією і захистом від шкідливого
зовнішнього впливу.
- Не використовуйте для догляду за меблями абразивні чи агресивні хімічні засоби для чищення.
- Цей товар непридатний для використання в саунах
- Захищайте меблі від тривалого прямого впливу води.
- Тримайте меблі з натуральним облицюванням подалі від прямих сонячних променів, інакше може
з’явитися знебарвлення.
Стелаж
- Якість води в системах водопостачання в Україні через підвищену жорсткість є порівняно низькою.
Рекомендується періодично (кожні кілька місяців) видаляти наліт із внутрішніх частин вбудованих
бачків, тобто зливного клапана для заповнення та приводу змиву. Це допоможе забезпечити
надійність вашого виробу протягом багатьох років використання.
- Наповнюйте бачок свіжою водопровідною водою.
Душові кабіни
- Мийте чистою водою, м’якою тканиною та м’якими рідкими миючими засобами.
- Періодично чистіть засобами для видалення нальоту
- Не чистіть абразивними продуктами, які містять тверді частинки або органічні розчинники
(наприклад, ацетон, бензин або фенол).
- Не допускайте впливу на виріб надмірних навантажень.
- Для покриття Koło Reflex потрібен спеціальний засіб для очищення та відновлення, що
постачається Гарантом.
Загартоване скло
Інформація для осіб, які будуть встановлювати, та користувачів:
Загартовані захисні скляні панелі, встановлені у душових кабінах, безпечні для користувача.
Загартоване захисне скло вирізняється підвищеною міцністю: його важче розбити, аніж
незагартоване скло. Найважливішою перевагою загартованого захисного скла є те, що при його
пошкодженні панель розбивається на невеликі фрагменти, які є порівняно безпечними.
Рекомендації щодо встановлення, очищення та використання загартованого захисного скла:
- Загартовані захисні скляні панелі можуть бути пошкоджені при транспортуванні. Ретельно
перевірте, чи всі захисні скляні панелі не містять тріщин, подряпин та інших ознак механічних
пошкоджень перед установкою.
- Не намагайтеся встановлювати будь-яку частину душової кабіни з пошкодженим загартованим
склом, оскільки це може призвести до руйнування панелі.
- При встановленні та чищенні душової кабіни не пошкоджуйте загартовані кромки захисного скла.
Під час монтажу та чищення уникайте ударів по загартованих захисних скляних краях об керамічні
поверхні, металеві частини, плитку, скло або інші тверді предмети.
- Не кладіть жодну частину загартованого захисного скла на його кути (торцеві сторони).
- При установці та чищенні не розміщуйте загартовані захисні скляні панелі безпосередньо на
керамічній плитці або будь-яких твердих поверхнях; помістіть загартовані захисні скляні панелі на
картон або м’які поверхні.
- Якщо на панелі із загартованого захисного скла є подряпини або вона іншим чином пошкоджена,
негайно замініть її. Є ризик руйнування.
З приводу сервісного обслуговування, гарантійних зобов’язань, інших питань пов’язаних з
продукцією ТМ KOLO прохання звертатися до кол-центру, за телефоном 0 800 502 606.